کاش هیچکس تنها نبود
و خداوند عشق را آفرید...


کاش میشد هیچ کس تنها نبود

                                                    کاش میشد دیدنت رویا نبود

گفته بودی با تو می مانم ولی

                                                    رفتی و گفتی که اینجا جا نبود

سالیان سال تنها مانده ام

                                                    شاید این رفتن سزای من نبود

من دعا کردم برای بازگشت

                                                    دست های تو ولی بالا نبود

باز هم گفتی که فردا میرسی

                                                    کاش روز دیدنت فردا نبود



22

نظرات شما عزیزان:

سوگند
ساعت12:41---30 شهريور 1390
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


maryam
ساعت13:06---27 شهريور 1390
لینک شدی دوست من

maryam
ساعت12:52---27 شهريور 1390
واقعا زیبا بود دوست من
یه سر بزنی خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, توسط احسان |